Helpdesk Asistenta si Ajutor IT Remote – Live

Apeleaza la noi pentru HelpDesk Asistenta Tehnica si Ajutor IT pentru companii la preturi accesibile.

HelpDesk este destinat sa furnizeze utilizatorilor de echipament hardware si software informatii si sprijin pentru o buna functionare a acestora. Scopul suportului HelpDesk este, de obicei, acela de a oferi indrumari atat la inceputul folosirii unui anume produs sau soft, dar si de a rezolva problemele intampinate pe parcurs. FixMyPC ofera suport helpdesk clientilor sai prin diverse canale stabilite de comun acord in fiecare situatie in parte, precum: site-uri web, mesagerie, e-mail sau chiar prin telefon. Exista, de asemenea, si HelpDesk-uri concepute pentru a oferi asistenta interna sau training-uri specializate angajatilor unei companii sau institutii.

 

Cele mai utile metode de implementare in domeniu a optiunii helpdesk IT:

  • HelpDesk telefonic – reprezinta modul prin care se va identifica si se va incerca o rezolvare a problemei sesizate prin dirijarea utilizatorului oferindu-i toate sfaturile si indrumarile pentru rezolvarea problemei de la distanta.
  • HelpDesk remote – se va realiza cu ajutorul conexiunilor, de tip VLAN, cu securizare completa, astfel problemele aparute la conectarea statiile de lucru, la serverele centralizate ale companiilor vor fi remediate de la distanta.
  • HelpDesk live – specialistii din cadrul companiei IT FixMyPC se vor prezenta la fata locul pentru rezolvarea problemelor aparute in compania dumneavoastra.

 

Avantajele primite odata cu colaborarea pentru Help Desk IT oferit de FixMyPC:

Printr-un contract pentru Help Desk cu compania IT FixMyPC beneficiati de o gama de optiuni in domeniul IT precum: instalari software, configurari de echipamente, setari email, interventii (in caz de urgenta), asistenta operationala, asistenta si dirijare tehnica, documentare tehnica, iar nu in ultimul rand, asistenta online prin helpdesk telefonic la pret ieftin.

FixMyPC a extins aceasta procedura de sustinere a clientilor, denumita Help Desk, intr-un suport tehnic sub forma unui sistem profesional de cel mai inalt nivel. Astfel, fiecare problema observata va fi marcata intr-un sistem it de “ticketing” ce garanteaza o cercetare amanuntita a procesului de Help Desk prin conexiune, cercetarea in detaliu a problemelor observate de catre utilizatori, feedback despre suportul tehnic oferit prin Help Desk.

 

Experienta HelpDesk FixMyPC:

Specialistii din cadrul companiei FixMyPC sunt mereu la curent cu tehnologia aparuta, cunosc toate tipurile de aparatura folosita de companii si institutii si toate programele software utilizate de fiecare departament in parte in functie de specificul acestora.

Experienta acumulata este dovedita de colaborarea pe termen lung cu clienti precum Institutul Clinic Fundeni si Spitalul Clinic de Urgenta de Chirurgie Plastica, Reparatorie si Arsuri.

HelpDesk necesita experienta companiei IT cu care lucrati deoarece astfel se va constata rapid cauza problemelor aparute care afecteaza buna functionare a echipamentelor hardware sau software folosite in compania dumneavoastra.

 

Pentru a primi o oferta personalizata ne puteti contacta folosind datele sau formularul din pagina de contact.

Clienti care au achizitionat solutii IT FIXMYPC

Cea mai reprezentativa carte de vizita este portofoliul de clienti, cu care noi ne mandrim si carora le multumim pentru incredere si buna colaborarea in implementarea solutiilor IT.

Contact FIXMYPC

Oricare ar fi domeniul de activitate al business-ului dumneavoastra, solutiile IT implementate de noi va vor creste productivitatea angajatilor si siguranta datelor. Contactati-ne si vom raspunde prompt.

  • 031 425 2361
  • Str. Mihai Eminescu nr. 198, et. 1, sector 2, Bucuresti